VisualSound/ Creació i difusió d’un curt a internet (1a sessió)

Coneix i aprèn a treure suc a les llicències Creative Commons i descobreix com pot ajudar Internet a les nostres peces audiovisuals. En aquest taller es treballeran de forma pràctica eines i recursos per a crear i dinfondre creacions a internet, tot utilitzant els recursos 2.0.
A càrrec de BccN Barcelona Creative Commons Film Festival.
En aquesta primera sessió explicarem què són i què impliquen les llicències creative commons i planificarem la realització de microcurts de menys d’un minut on la creativitat haurà de ser el més important i que seran projectats a Barcelona Visual Sound, al BccN Festival de cinema Creative Commons de Barcelona y a la televisió per internet Creativos Conecta2.

Data: Dijous 9 de febrer de 18:00 a 19:30h. El taller consta de dues sessions (consulteu la fitxa de la sessió 2).

Inscripció: Aquesta activitat requereix inscripció prèvia a bcnvisualsound@lafontana.org. Es reservarà plaça en rigurós ordre d’inscripció.

+Info: www.bccn.cc, Facebook.com/bccnfilmfestival, @BccNfestival, wwww.barcelonavisualsound.org@BcnVisualSound (#VisualSound).

Etiquetes: , , ,

Un comentari a “VisualSound/ Creació i difusió d’un curt a internet (1a sessió)”

  1. [...] Data: Dijous 16 de febrer de 18:00 a 19:30h. El taller consta de dues sessions (consulteu la fitxa de la sessió 1). [...]

Escriure un comentari